Clublokaal aan de Nachtegaalstraat met Puch MS-50 lampje
Frank en Hein Poeth bij het tankstation van Breuer
Eerste groep foto gemaakt bij het NS-Station van Venlo
Hans Hilbers bij de Nord zie Pool was de eerste Puch rijder in Tegelen
Voorzitter PTCN - Erwin Stoppelenburg bij het vertrekpunt in Venlo
Rinke, Frank, Bert van de Brant waren de eerste rijders vanaf het Station Venlo
Hans Kimmel en Erwin kijken naar de Tomos met zijspan
Extra stop bij veerpont Baarlo, doordat er rijders het veer hadden gemist
Carolien en Rob Stuurman (redactie PTCN) op het marktplein in Roermond
Rinky Toys in gesprek bij het stadhuis van Roermond
In volle vaart rondom de Bas in Tegelen
Over de Maasbrug in Venlo. De foto is gemaakt door Peter Lommen
Het eindpunt bij Café Sintermerte met o.a John Spree uit Budel-Schoot
Rond om de Beuk in Tegelen met rijders van de Windhond
Rijders van de Windhond groep
Ruud en Rico Bongaarts klaar voor vertrek
Theo Peters voor de feestzaal op de Spoorstraat
Deze Tegelse groep rijders kwam bij elkaar op de Windhond
Eerste clubavond van de Tegelse club. Die 30 jaar steeds goed bezocht werd
De club werd ook jaren lang bezocht door Oostenrijkse Puch clubs